2016. március 22., kedd

Uszi, a DIY polip



Szép jó reggelt! :)

Gondoltam elhozom megmutatni: ő a 4 éves lányom, Emma Flóra és az a "lény" a fején, Uszi, a varrás nélkül készült textil polip, akit családi összefogásban alkottunk a Víz Világnapjára, mint óvodai házi feladat. (Én azt hittem az ilyesmit a sulis időkre hagyja a közoktatás, hát tévedtem, nagyon nem...) Tulajdonképp ma az ovis csoportban egy kiállítást csinálnak a szülők-gyerekek által közösen készített munkákból, aminek az volt a megkötése, hogy kapcsolódjon a vízhez és együtt kell kézzel készíteni.

Esetünkben elég vicces volt, az időbeosztás miatt (a párom este angolra jár,a lányom heti 2x néptáncra és én dolgozom, csütörtökön várandós vizsgálaton jártam, majd besegítettem a Szociális Munka Világnapja rendezvényen, szombaton nyelvvizsgázni próbáltam - sikertelen, nem is akarok róla beszélni -, majd hazafelé be a hobbi boltba megvenni a polip kellékeket,persze néhány dolgot helyettesítettem, ezalatt estig Apáék otthon cipős dobozból akváriumot alkottak szépre színezett papírhalakkal, tuti, ami biztos... mindezek után vasárnap vidékre kellett utazniuk szülinapozni, tehát ez a nap is kiesett) maradt a hétfő délután, mikor is Emma szintén néptáncolt, de azért kooperációban csak összehoztuk Uszit is, ma hajnalra... Tulajdonképpen egyáltalán nem vészes, ha az ember alapvető kézügyességgel és - szó szerint - tengernyi szabadidővel rendelkezik... ugyanakkor el kell ismernem, hogy a munka oroszlán részét ezúttal Apa és Emma Flóri csinálta , aki lelkesen színezte a halakat, és vágta, kötözte a szalagokat Uszi csápjaira, nagyon büszke vagyok rájuk és a két műalkotásra! :)






Persze, mint a szülők közt mindig, most is vannak a "szuperanyák", akik már hétfőre 7! különböző kiállítási tárgyat vittek be. Hogy őszinte legyek nem lep meg, sejtettem, hogy ebből is "versenyeztetés" lesz, pedig az alapötlet megtartása, a gyerekeddel való közös idő alkotó, hasznos eltöltése is elég lenne - szerintem. Megvan az a Sarah Jessica Parker film, hogy "Csak tudnám, hogy csinálja..?" ?



Ui: azért ebből is tanultam valamit: el kell engednem, azt a kényszert, hogy mindenkinek - időben, teljesítményben - maximálisan megfeleljek (lehet, ha félév múlva "otthonülő" anyuka leszek, majd jobban megy, ki tudja)... a másik, hogy a DIY = Do It Yourself! Ahogy az Oscarban mondja Stallone: " Tudtam...csak nem sejtettem!" :) 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése