2013. január 14., hétfő

Power Plate – a rezgés veled van :)



           
„A Power Plate csökkenti az edzéshez szükséges időt, ugyanakkor az izmokat úgy stimulálja, hogy nő a sovány izom tömege.
A forradalmian új edzési tecnológia harmonikus rezgéseket közvetít a testbe, melyekkel az izmok természetes reflexív összehúzódásokat váltja ki, másodpercenként 25-50 alkalommal, megmozgatva akár az izmok 98%-át, míg a hagyományos edzőtermi gépek csak 60%-ot dolgoztatnak!”

 Többször meséltem már, hogy november óta járok Power Plate edzésre és nagyon élvezem!
Én a Kiss János Alt. utcai Base-Power Platebe járok, ahol Csuka Joli a személyi edzőm, (akit imádok – és nem, ettől a kijelentéstől nem várok könnyebb edzést! :) ) mellette előbb Enikő, majd múlt héttől Attila a segéderő. Mindhárman nagyon kreatívak, ami a 30 másodperces gyakorlatok kitalálását illeti… Az első 2-3 alkalommal ún. állapot felmérést csináltunk, hogy mi az, amit meg tudok csinálni, így kerekes székesként. Először csak a különböző pozíciókban a lábam tettem a „platóra” és élveztem, hogy bizsereg, de volt, hogy át kellett rá ülnöm, na ez már egy kombinált élmény… ;)
Viccet félre téve a magas rezgés szám olyan mélyizmokat is képes megtornáztatni, mint a hüvely ill. végbél izmok, aminek erősítése akár a szülés utáni regenerálódást, illetve pl.: az inkontinencia megelőzését segíti. A későbbiek folyamán inkább nem közvetlenül a platóra, hanem az arra tett óriás labdára ültem, így a lábemeléses gyakorlatokat egyensúlyozással kombináltuk (kézzel kapaszkodtam). 


Enikővel "labdázunk"


Én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy kapaszkodva még meg tudok állni, így megrogyasztott térddel szintén nagyon jól ki tudja tornáztatni a PP az izmaimat, a rezgés egész a nyakam aljáig „fel tud szaladni”. 



Kerekes székből kitűnő nyújtó és erősítő gyakorlatokat lehet csinálni, akár kis labdával vagy gumiszalaggal. 




A Power Plate edzés közben a rezgés maga, minden izmot megmozgat, de egyben ki is könnyít, utána én csak felfrissüléssel kevert jóleső fáradtságot éreztem, esetleg enyhe izomlázat illetve még egy ideig farkas éhséget és „hangyafutkosást”. Olyan ez, mint amikor az ember sokáig hintázik, majd kiszáll a hintából, de a ringatózás feelingje megmarad. (Azokon a napokon, mikor PP-zek általában egypózban végig alszom az éjszakát… :)
Egyre több gyakorlatot meg tudok csinálni és a régieket egyre jobban, ez nagyon doppingol, legszívesebben minden nap edzenék!

Nagyon kevés az a személy (pl.: várandósok, rákos betegek), aki nem használhatja a Power Platet. Bevallom először én is szkeptikus voltam, hogy mit lehet egy ilyen géppel kezdeni így mozgássérültként, főleg sok év kihagyás után, de nagyon pozitívan csalódtam és ma már bátran és szívből ajánlom mindenkinek, aki teheti próbálja ki! Garantálom, hogy beleszeret majd, mint én!
J
Több infó a Power Plate-ről ITT!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése