2012. november 12., hétfő

Egy napos hétvége: rántottás tortilla és Angyalműhely dedikálás



Ebben az évben akad még kettő. A két napos hétvégék is sokszor rövidnek tűnnek, de az egy napos szinte semmi (főleg 6 nap meló után) meg sem érzed… Nyilván sokat számít ki mit dolgozik.



A szabad vasárnap Sándorom jóvoltából egy isteni reggelivel – kávéval és tortillába tekert lágyra, szinte folyósra sütött, hagymás-kolbászos rántottával – indult. Szerencsés feleség vagyok! :)
A délelőtt kötelező házimunkával és egy gyors, Sparos bevásárlással telt, délután pedig baráti találkozónk volt az Alleeban és részt vettünk életünk első dedikálással egybekötött könyvbemutatóján. Nagy élmény volt Mimának is, nekem is. 5 órától a Libriben, Törköly Erika és Ördög Nóri lelkesen mesélt az Angyalműhely c. könyv születésének történetéről. Mimát az elején nagyon lekötötte Erika hangja, amikor a mikrofonba beszélt, s tátott szájjal ült az ölemben, majd a kezdeti kíváncsiság után, megszokva a hangerőt a maga nyolc hónapos módján tovább játszott Macilánnyal és Kupak úrral… időként azért bele-bele szólt az eseményekbe. :)
A könyv egyébként személyes és más angyalok történetei mellett két programtervet is rejt egyedül illetve párkapcsolatban élők számára, valamint egy egyedi kóddal ellátott könyvjelzőt is tartalmaz, a kód pedig kulcs az Angyalműhely honlap titkaihoz.


A bemutató után kígyózó sorokban jöttek az emberek dedikáltatni, egy vagy két könyvüket: fiatalabb és idősebb hölgyek, gyermek után vágyó, gyermeket váró és gyermeket hozó nők, férfiak, akik elkísérték a párjukat vagy épp titokban jöttek, hogy a kedvesüket lepjék meg a pecséttel is hitelesített példánnyal. Mi a sor végére maradtunk, nem tolakodtam előre, igaz kerekesszékkel nem is tudtam volna feljutni a dobogóra, de jó volt ez így. A lányok a végén odajöttek hozzánk, aláírtak, fotózkodtunk, megszeretgették Mimát, aki hatalmas mosolyt dobott Erikának, de Nóri kezében is láthatóan jól érezte magát.


Mosolyok

Mindenképp szeretném valahogy az angyalok munkáját segíteni, így a közös ötletelés után úgy döntöttem tovább fejlesztem a titok lufit, s a Karácsonyi Spiriten ezt az ajándékot viszem az onkológia kis betegeinek. Remélem, mosolyt csalhatok ezzel az ő arcukra is! :)

Ja, és belekezdtem én is a 30 napos programba, ami így katartikus módon a Karácsonyi Spirittel fog befejeződni... izgulok! :)


http://www.angyalmuhely.hu/profil/Sugi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése