2012. szeptember 20., csütörtök

Angels' Spirit - élménybeszámoló



Este fél 8-kor, autóval érkeztem, már szemerkélt az eső és persze, hogy a Paris Budapest Bar felöli oldalon, ahol van 2 lépcső… De semmi pánik, ha már úgy megkérte az árát a taxis (odafele 2500Ft, visszafele érdekes módon csak 1600Ft volt a fuvar ugyanazon tarifakóddal, igaz más sofőrrel) befogtam, hát, hogy segítsen fel a lépcsőn. Odaugrott még egy helyes, fiatal fényképész is, akiről kiderült, szintén az estére jött és vadul fotózott az üvegen át.
A Sofitel főbejárata felől lehetett volna akadálymentesen bejutni, de ezt csak később tudtam meg. Beléptem hát a bár felől és legnagyobb meglepetésemre rögtön odalépett hozzám Ördög Nóri és mintha száz éves barátnők lennénk, kedvesen köszöntött, majd kaptam névtáblát, idézetet, „welcome drink” kupont és egy két kérdéses, anonim,  mini kérdőívet, amin ez állt:
- Mi mostanában a legnagyobb problémád? (hű, ezt nagyon megkellett gondolnom)
- Mi a kedvenc énidős elfoglaltságod?



Nóri biztosított bármiben segítenek az este folyamán és tényleg végig nagyon figyelmesek voltak velem végig. Lementünk a mínusz szint egy külön termébe, a regisztrációnál megismertem Laurát, akinek most már arca is van :) és Törköly Erikával, aki szintén nagyon közvetlen, vidám és barátságos személyiség. A terembe lépve a kb. 100 résztvevő nő közt rögtön meg volt a helyem, üdvözlő italt pedig háromféle közül lehetett választani: átlátszó, színes és még színesebb verzióban. Utóbbi, mint kiderült alkoholos volt, de én a grapefruit lére hajazó gránátalmás narancslére voksoltam – nem bántam meg!  
Az este folyamán elmondták az Angels’ Army jövőbeli terveit, a jótékonysági akciókat, bemutatták az új munkatársakat és beszéltek a könyvírás rejtelmeiről. Októberben jelenik meg, de a Librinél és Bookline oldalán már előrendelhető az: Angyalműhely - Valódi nők, valódi érzések c. könyv.



Később a regisztrációnál kapott idézett segítségével meg kellett keresnünk az azonos idézetek tulajdonosait és így 3-4-5 fős csoportokba tömörülve meg kellett neveznünk 5 perc alatt legalább egy olyan dolgot, ami közös bennünk. Így ismerkedtem össze a kicsit félénk, szőke Hajnival, a daganatos gyerekekért dolgozó Kingával és az eredetileg villamosmérnök hölggyel. A mi idézetünk:



„A rendetlenség az egyetlen dolog,amit sikerült csinálnom a konyhában. Na meg pár tűzesetet.” Szex és New York
Miután ez egyikünkre se illett, megállapítottuk, hogy ez a közös pont!


Ezután nagy körbe – vagy ahogy Nóri mondta, gombócba – ültünk össze mindannyian és a lányok találomra húztak egyet-egyet az est elején leadott mini kérdőívekből. Előkerült mindenféle téma:  külsőhöz való hozzáállás, önbizalom,pasik, állásinterjú, kommunikációs problémák, háziasszonyból lett polgármesternő, fodrászlány álmodta amerikai doki, gyerekrádió, álom megvalósítás, (álom)éntérkép… 



Úgy mentem oda, hogy csak csendes szemlélődő leszek,de nem bírtam ki! Majdnem mindenhez volt véleményem,sztorim, amit el is meséltem, bár az első megszólaláskor még frusztrált a mikrofon, a végére egész bele jöttem. 

Kepes Ágnesnek bezzeg mikrofon nélkül is ment a dolog… nagyon lendületes, eleven, bölcs és szórakoztató személyiség és… egy utcában lakik a nagymamámmal! :))
A végén tombolahúzásnál sajnos nem nyertem, de majd legközelebb!
Az idő jó hangulatban, jó társaságban hamar elrepült, el kellett hagyni a termet. A többiek a földszinti bárban folytatták privátban, hiszen sokan már visszatérőek, ismerték egymást. Az én idézettársaim hamar elmentek, így viszonylag egyedül maradtam, a bár kínálatát pedig a legolcsóbb 900Ft-os ásványvízzel nem rám szabták… Elköszöntem hát Nóritól, aki egész este figyelmes volt mindenkivel, lényével és viselkedésével nagyon szimpatikus volt nekem. Ráadásul kiemelkedően magas érzelmi intelligenciával rendelkezik, hogy mást ne említsek, ha velem beszélt végig a szemembe nézett, mi több leguggolt, hogy egy szinten legyünk (ezt kevesen teszik meg!) Puszival váltunk el.
Jókislány voltam, tízre már haza is értem. Emma Flóra pedig édesen aludta az igazak álmát! :)
Jól éreztem magam, alig várom a következőt! 



Fotók: Paris Budapest Restaurant and Bar - köszönet az Angels' Army csapatának!

Ui: Még egy érdekes gondolat...
Ha kinyitom az idei kis nőies határidőnaplómat, szept. 19-nél ezt írja:

Ne becsüld alá önmagad!
Gyakran hallok a pácienseimtől efféle kijelentéseket: "Nem érek annyit, mint a többiek" vagy "nem érdemlem meg"... Ha ilyen erős benned ez a meggyőződés, hogy is élhetnél szeretetben, jólétben, boldogan és egészségesen? Hisz saját tudatalattid gátol meg ebben. Sosem lennél képes rá, hogy mindezt elérd, mert valahol valami mindig rosszra fordulna. /Louise L. Hay: Éld az életed!

1893-ban ezen a napon Új-Zéland, elsőként a világon, szavazati joggal ruházta fel a nőket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése