2013. február 6., szerda

TÁMOP 2.1.2. projekt - Nyelvi akadályok, esélyegyenlőtlenség

Mi kinyitjuk a kapukat, ja, hogy a lépcsőkön nem jutsz fel? A Te bajod!

Levél a rendszernek, avagy a sztori:

Tisztelt Központ!

2012 novemberében jelentkeztünk a TÁMOP-os képzésre, ahol 90 órás nyelvtanfolyamot lehetett "nyerni", férjem, Oláh Sándor, barátnőm Hruskó Erika és én angolra pályáztunk, el is mentünk becsülettel szintfelmérőt írni. Bekerültünk a programba. A budapesti, XI.kerületi Katedrába szerettünk volna menni, mert mindhárman kerekes székkel közlekedünk és a Bartók Béla úton akadálymentes az oktatási helyszín. Az központi informatikai rendszert december elején nyitották meg, ekkor kellett regisztrálni, ám a Katedra tanfolyamai csak tegnap du.2-től voltak elérhetők. 14:05-kor léptem be a rendszerbe, s meglepve tapasztaltam, hogy csak az angol tanfolyamot kitették a XIV. kerületi helyszínre, ami kerekesszékkel nem megközelíthető... Gyors újratervezés mi maradt: a bonyolult időbeosztások és helyszínek kimazsolázása után, heti 3x2 óra (h,sz,p) svéd vagy heti 1x6 óra (szo) japán? (Jelzem ekkor már a csoport létszám minden nyelvnél 12/12 volt, de valamiért azt hittem visszafele számlálódik...Tévedtem!) Hiába döntöttünk végül a japán mellett, mindenről lemaradtunk. Más nyelviskolánál, nem találtunk akadálymentes helyszínt , de már egyébként is teltház van.
Kérdésem: mi ilyenkor a teendő? Kárba vész a támogatás? Lehetséges, hogy valamilyen informatikai hiba folytán kerültek fel a rendszerbe alapból telítetten a nyelvtanfolyamok?
Várom válaszukat!
Üdvözlettel:
Oláh-Koppány Andrea

Hát kíváncsi leszek a válaszra, ha megjön bemásolom.

Azóta egyébként még egy kerekes székes ismerősöm, Szeres Judit is ugyanígy járt.

Íme a válasz (14:14-kor), még nincs veszve minden...


Tisztelt Oláh-Koppány Andrea!

Köszönjük, hogy érdeklődésével megtisztelte intézményünket!
A HIR-ben valóban legutóbb február 5-én kerültek feltöltésre újabb képzések, ám a képzések kínálatának bővülése folyamatosan várható a projekt teljes időszaka alatt, ugyanis a projekt keretén belül max. 2014. augusztus 31-ig lezáruló képzésekre lehetséges a jelentkezés.
További segítségnyújtás végett javasoljuk, hogy a lakóhelyéhez legközelebb eső eMagyarország ponton dolgozó eTanácsadót legyen szíves felkeresni. Az eTanácsadók listája az alábbi oldalról érhető el:



Üdvözlettel:


Herr Szabolcs
ügyfélszolgálati referens

4 megjegyzés:

  1. köszönöm, hogy megírtad nekik, nekem nem volt érkezésem rá
    nagyon várom a válaszukat
    hrusi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Végigolvastam az egész blogod. :) Néha még megjegyzést is fűztem, nem bírtam megállni, annyira tetszett a közvetlenséged. Sajnálom, hogy éppen a 2011-es évben nem írtál semmit, mert bevallom az az időszak érdekelt volna a legjobban. A várandóság és a szülés élménye. :) Na sebaj, a mosolyi lánykád fotói mindenért kárpótoltak! :)
    És a továbbiakban számíthatsz plusz egy állandó olvasóra. :)

    VálaszTörlés
  3. hamar válaszoltak, nem gondoltam volna
    ugyan az e-pontok tudják-e mikor mi lesz még akkreditálva

    VálaszTörlés