2015. június 9., kedd

10 perc pihi - avagy női agy, férfi agy :)




Alkalmanként eljárok egy nagyon kedves ismerősömhöz masszázsra, s miután jól kiélveztem a szakszerű dögönyözést, ő 5-10 percre még magamra hagy a kellemesen hűvös,  illatos, gyertyafényes, intim-sötét masszázsszobában, miközben valami relaxáló természethangja esetleg ír vagy keleti zene szól. Lazítani, elengedni magam.  Múltkor hasalok a masszázságyon, lóg az arcom a lukba és lazítok. Azon kapom magam, hogy… mindjárt vége az énidőnek. Szedjük össze miről is fogok a Womanity-n  beszélni… még hogy a „Az fém dobozok megjelenése, és annak hatása sörkultúrára.”(Feri)…igen, 300 nő biztos értékelné a témát :D … - fejben szerkesztek - …. be kéne jelentkezni Xénihez frizurászkodni, pénteken még talán beleférne…és mit fogok felvenni? Mert hát ez kardinális kérdés – láttam valami cukit a szemem sarkából a H&M-ben…vagy a C&A-ban? mikor bejöttem…nem is tudom... lehet, hogy már Erika is vett valamit (ő az a stylist,akit nem rég ismertem meg egy rendezvényen)… erről jut eszembe a fürdőruhát elő kell keresni a kicsinek, mire lemegyünk Siófokra, medencés buli lesz… keresni….elő kell keresnem a szakszervezeti papírt Gábornak…jaj, és Andreának se felejtsem el, holnap átküldeni a gasztrocikket…holnap már csütörtök… Anyuékat felhívni…T-mobile, telefonszámla...a lakbért is utalni kell...csütörtök... angol házi, tankönyv, munkafüzet a… témazáró… Istenem, mindjárt vége, el se hiszem! :)…  Mariettának is intézem a meglepi csomagot, jó lenne személyesen… folyton az az időhiány…lassan 1 hónapja kergetem vele…nem baj, nem romlik…a postán feladtam Évinek  a szivacskönyves Kisvakondot, meglepetés lesz, kíváncsi vagyok mit szól hozzá… épp egy hónapos a kisfia… Istenem,de cuki… hmm…rég volt a lányom ilyen pici baba… mostanában mindenki fiút szül... Annának, a főbérlőnknek is most született meg a második, édes kis tökmag… szeretnék egy kisfiút is, a testvér jó dolog… hihi… szandál kell a kicsinek, mire lemegyünk…talán Deichmannban… hmmm…olyan jólesne egy jegyes kávé…de otthon olcsóbb… be kéne mennem a mellettünk lévő boltba kávékapszulát venni, de valami vacsi is kéne pluszba, mert mire hazaérek ott lesznek Apósomék (jaj, rémes állapotban van a lakás, lehetnék jobb háziasszony)...de előtte beugrok a Libribe, megnézem az új Stephen King könyvet a férjemnek,amit a…. Kopp-kopp! Na sikerült kipihenni magad, Drága?- kérdi Ildi, lejárt a tíz perc „pihenő”.



Ekkor eszembe jutott Mark Gungor videója. Jót mosolyogtam magamon... :)


Azért egyszer kipróbálnám a "semmidobozt"...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése