2015. február 1., vasárnap

Az Artdaddy Studio bemutatja... :)

Az alap ötlet anno az volt(persze nem én találtam fel a spanyolviaszt), hogy az ünnepelt – jelen esetben Sándorom 30. szülinapjára -  különböző életszakaszokból való barátokat, ismerősöket, iskolatársakat, tanárokat, munkatársakat felkértem, hogy készítsenek egy max. 1perces videót, küldjék el és mi összevágjuk egy nagy köszöntéssé. Mivel nem mindenki tudott videót készíteni, így a filmet színesítendő lett benne fotó, üzenet, „facebooküzi” képeslap, sőt még hangüzenet is. A 80 emberből, akit felkértem 70!-en reagáltak. Mondhatom, nem volt könnyű ennyi embert titokban koordinálni, segíteni őket a különböző típusú fájlok feltöltésében 3 különböző csatornán. Közel 3 héten keresztül így ment ez, és bár szellemileg-lelkileg totális leterhelés, mondhatom nagyon élveztem és a végeredményéért nagyon megéri, mert egy fantasztikus élménysokk és egy irgalmatlan erős szeretethullám születik belőle. Adni jó! :)

Sándorom meglepi videóján felbuzdulva, a barátok, ismerősök is rákaptak az ötletre és megkértek minket, hogy készítsünk hasonló kis filmet. Így elkészült már egy kisebb 17 perces és egy hosszabb 40 perces köszöntés is. Az élmény hatása persze fokozható azzal is, ha a gyanútlan szülinapost beültetik a moziba, ahol már mennek az előzetesek, majd váratlan elindul egy róla szóló film, és csak később veszi észre, hogy a moziterem teljes közönsége, valójában, mind az ő szerettei és az ő köszöntésére érkezett… <3 

A harmadik filmünk lett ilyen „nagy durranás”.
A leányzó édesanyjával hetekig készültünk rá, de viszonylag későn futottak be filmek, 5-6 napunk volt rá. Közben segítettem leszervezni a mozi termet, a tortát és a fotóst is. Minél többet beszélgettünk, annál inkább kezdett bennem kialakulni egy kép a lányról, akit egyébként személyesen nem ismerek… A videót másodpercre pontosan vizuálisan megálmodtam (az utolsó 3 napban szó szerint azzal álmodtam), Sándorom összerakta/vágta/effektelte/hangszerelte! Egy igazi hős, példás türelemmel megáldva! :)





Akkor ki is posztoltam:
„ Megtörtént a próbavetítés, holnap lesz igazi mozi premieren a születésnapi film, melyet egy nagyon kedves ismerősöm kérésére készítettünk. Fantasztikus volt nagy vásznon látni az alkotást, őszintén remélem, hogy a holnapi közönséget is úgy megérinti majd, mint engem...Időt és éjszakákat nem kímélve, szívünk-lelkünk beletettük a filmbe (vágásba, effektezésbe), miközben az összes szereplőt egyre jobban megismertük és megszerettük azáltal, ahogyan ők szeretik Ildit és amilyen lelkesedéssel és odaadással készültek a köszöntésre. Ezúton is köszönöm a bizalmat, a lehetőséget és az élményt! Öröm-boldogság!”

A visszajelzések alapján meglepetés hatalmas siker volt!

photo by Szilvia Sziráki Photography
A bulin Tücsi mennyei finom csupacsokis és tejszínes-cappuccino krémes tortájával ünnepeltek. Azt gondolom, hogy az a torta, amitől a hetvenéves, házisütiken edződött nagyik is elájulnak, az már nagy teljesítmény! De hát Tücsinél, aki akár 10 torta elkészítésével is zsonglőrködik egy hétvégén, ez alap beállítás... ;)

A tortát és a felnőtté válás ünnepét pedig Sziráki Szilvi kapta lencsevégre az utókor számára. ( A családi ünnepre való tekintettel, csak a torta fotót osztom meg!)

Szeretek olyasvalamivel foglalkozni, ami másoknak örömet-meglepetést okoz, így nagyon élveztem ezt a kihívást! Köszönöm!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése