2012. november 6., kedd

Tízmilliószoros nap - teremts!


Ma van az évben az utolsó tízmilliószoros nap! A gondolatoknak ilyenkor hatványozottan teremtő ereje van, szóval tessék csupa pozitív, szépre, jóra gondolni!


Én tegnap kinyomtattam egy weboldalról valamit, de a "buta" nyomtató külön lapra nyomta ki a fejlécet és egy idézetet, kvázi levélpapírt gyártott. Valamiért éreztem, hogy nem akarom kidobni és ma jelen időben írtam rá egy levelet magamnak, arról, amit szeretnék, de úgy fogalmaztam meg mintha már teljesült is volna... Leírni is élvezet volt! Amikor félhangosan felolvastam magamnak beleborzongtam, valami kellemes bizsergés (és hit) járt át. Mosolyogtam!

Ha gondoljátok próbáljátok ki Ti is, még nem késő!

Székelyhídi Ági asztrológus ezt írta a közösségi oldalára - nekem nagyon tetszik:

Szép az Élet, és REND van világunkban!!!

Hagyom magam: falevél vagyok a sors folyójában...



Photo: Hihetetlen, hogy títmilliószoros napon arról írok cikket, hogy "Miért marad el a világvége?" 
Szép az Élet, és REND van világunkban!!!
Hagyom magam: falevél vagyok a sors folyójában...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése