2012. szeptember 26., szerda

Álomesküvő, Szerda, üknagypapi, cirkusz...


Ma reggel riadtan keltem ki az ágyból a mobil ébresztőjére. Furcsát álmodtam: az egyik régi gimnáziumi (de ha úgy tetszik koleszos) barátom Peti és kedvese Ági esküvőjén voltunk, amit a mi vidéki házunkban tartottunk és Sándorom teljes rokonsága volt a násznép….hú, micsoda katyvasz… Azért Petinek és Áginak ezúton is sok boldogságot kívánok! A torta isteni volt, ugyanis Ági sütötte... :)


Hajnalban Emmácskám is nagyon húzta az időt, ráérősen szopizott, néha bele-beleszundizott miközben én a TVpaprikát lesve Adrien Richardson és Janella Purcell focaccia (kenyérféle) receptjein csorgattam a nyálam. De tudtam volna enni. Meg aludni is. Mima végül befejte a hamit és visszatettük a kiságyba szundizni. 


Szomorú úgy eljönni hajnalban, hogy a kis buksija nyoma még ott van az alkaromon…
Szerda, a hét közepe. Vagyis csak a hétköznapoké, mert valójában ugye a Csütörtök lenne az, ám a mohó, de szorgalmas Szerda elbitorolta tőle ezt a címet, mondván:
- Hohó, én vagyok az idősebb és ha már ezeknek a jóembereknek dolgozni kell, hadd legyen meg az az érzetük, hogy közelebb a hétvége, ha hamarabb a közepe!
Amúgy semmi bajom a szerdával, szerdán születtem. Még egy középkategóriás zenei lejátszólistám is van itt ezekre a napokra (ami mivel mással, mint macskás klippel kezdődik).


Az autóban a munkába jövet a Class Fm-en a Morning Show szólt éppen.
Én alapvetően bírom Balázs humorát, de a cirkuszban dolgozó kisemberekkel kapcsolatban nagyon rasszista megnyilvánulás
ai voltak! Engem ez személyesen is sért,mert az üknagyapám egy német cirkuszi társulatban dolgozott, igaz "nem művelt nagy dolgot": liliputi hegedűművész volt. Stefan Klotznek hívták. Akkoriban a termete miatt csak a cirkuszban mutathatta meg a tehetségét. A kistermetű vagy épp "nagyfejű" emberek (amilyen egyébként Balázs is!) számos olyan dologban jeleskedhetnek (még ha ez egyeseknek nem is szórakoztató) amihez más nem is konyít. Balázs (aki állítólag coulrofóbiás=bohócfóbiás) még valami olyasmit is mondott, hogy a kicsire nőtt 8 hullahoppal zsonglőrködő lányok max. akkor lennénk számára érdekesek, ha pl. közben lángolna a fejük… A sofőr is mélységesen felháborodott, kérés nélkül megmondta a véleményét és hol lakik a műsorvezető, mint utóbb kiderült a családtagjait rendszeresen szállítja. Luxusház, luxus autók – állítólag.
- Be van ez pörögve saját magától, a házát kamerák és fegyveres őrök védik – mondta.
Egyszeriben megsajnáltam. Azt hittem egyszerű családi életet él és tessék, hogy be van biztosítva, persze kell is ha néha ilyen sületlenségek jönnek ki a száján élőadásban.

Az ükpapámmal kapcsolatban, ha valakit érdekel, töltök majd fel képet, ami az 1900-as évek elején készült róla! :)
A végére pedig egy újabb cuki babaruhafotót hagytam, amit tegnap Anikótól kaptunk! Köszönjük még egyszer!
Hello szerda, Hello Kitty! Na sipirc dolgozni! :)





2 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen a Kittyt (és a többit is)!
    :)
    Puszi, Anikó

    VálaszTörlés
  2. Nem csak ő ilyen. Ha megfigyeled az embereket, szinte minden második hasonlóan gondolkodik, mint Balázs, max. nem mondja ki hangosan.

    VálaszTörlés