2012. szeptember 19., szerda

Angels' Spirit


Ma lesz az első Angels’ Spirit élményem, már nagyon izgulok! Azt hiszem megérett már az idő egy kis kikapcsolódásra: ami másnak rock koncert, nekem egy kis „angyali feltöltődés”. Nagyon várom már az estét, azt hiszem ennyit megérdemlek, végül is a 7 hónap alatt csak egyszer voltam el kikapcsolódni még áprilisban. Akkoris úgy, hogy két szoptatás közt (pedig még fejtem is neki, de valamiért magától kivárta a sorát… én lelki furdalva rohantam haza a másfél órás előadásról, pedig Ő békésen szunyókált. :) Tehát két szopi között szaladtam el meghallgatni Sebők Zsolt és Loós Balázs előadását a Nagy stresszűző napon. Akkor Emma 7 hetes volt, most 7 hónapos… Szükségem van már egy kis énidőre, hogy legyen erőm tovább húzni azt a nagy hintót, szekeret, echós kocsit, - vagy stílusosan rokikocsit - amit úgy hívnak ÉLET. (Hú, de fennkölten hangzott... :) Aztán majd meglátjuk, hogy illek ebbe a társaságba. Végül is "Angyal" még nem voltam, legfeljebb mikor kisgyerekként elsőnek ettem meg a főzeléket...
A mostani progi ráadásul este lesz, tehát Emma már bőven az igazak álmát alussza majd… Csak tudjak én is felkelni holnap 5-kor mikor a mobilom ébresztője újra útjára indít egy újabb húzós csütörtököt…
De sebaj, ahogy Öcsém szokta kiírni a facéra: - Mindjárt péntek!


Szép estét Nektek is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése