2012. október 27., szombat

Angyalműhely – adok-kapok



Sokat gondolkodtam, azon, hogyan tudnám meghálálni a belém vetett bizalmat. Sütni sajnos most a rossz tűzhely miatt nincs lehetőségem, de mindenképpen valami személyeset akartam készíteni…a(n)gyaltam hát tovább… és 3 napja kb. hajnali 3-kor felültem az ágyban és megszületett az ötlet! :)

Tegnapelőtt megfogalmaztam az üzenetem, ami remélem, mindenkinek mosolyt csal majd az arcára és egy kis plusz pozitív energiát ad… Számítógépen írtam meg, mert ha kézzel tenném, olvashatatlan lenne. Tegnap beszereztem a lufikat, amibe a feltekercselt papírosokat rejtem, azóta már elkezdtem az „összeszerelést” is!

A titkos tekercsért azonban meg kell majd dolgozni, a játék lényege ugyanis, hogy a léggömb tulajdonosának fel kell azt fújnia, és ha a lufi elfáradt, netán magától kipukkadt, csak akkor jut hozzá és olvashatja el a meglepetés üzenetet! (Előre kipiszkálni nem ér! :)
Remélem sikerül majd örömöt okozni vele…

(A sors iróniája, hogy tegnap a városban több helyen osztogattak "Szép napot" feliratú lufikat, de nem baj, az enyém más lesz ;)
Az Angyalműhely minden résztvevőjének és közreműködőjének szánok egy ilyen titok lufit, de szívesen adok belőle bárkinek, aki szeretne! 

Na ki kér? :) 


2 megjegyzés:

  1. A lufit felfújás után kipukkasztani ér?;)

    VálaszTörlés
  2. szerintem az enyém azóta is úgy van, ahogy kaptam, mert ki kellett volna pukkasztani, én meg azt nem szerettem volna:)

    VálaszTörlés