2012. október 19., péntek

Az Angels’ Army és a Schwarzhkopf pályázatának döntőse lettem!


"Ha szárnyak nélkül születtél, hagyd , hogy kinőjenek!"
Coco Chanel

Jelentkeztem az Angels' Army nyereményjátékára és az írásommal bekerültem a legjobb 6 közé, a 3 legtöbb lájkot kapó pályázó nyer! Versenyen Ördög Nóri biztatására indultam, miszerint a kerekesszék nem lehet akadály egy ilyen játékban! :)
„Az Angyalműhely egy egész napos program, ahol nagy dózisban és erős koncentrátumban adagoljuk a nőiesség és az önbizalom legfontosabb összetevőit. Egy exkluzív, önbizalom-növelő élménysokk, amelynek a végén meg is örökítjük a csodálatos átalakulás végeredményét.”


A pályázathoz ezt a tablót csatoltam az elmúlt éveim frizuráival 

A teljes írásom a pályázatra itt olvasható:
"Andi vagyok, 28 éves: kerekesszékes nőként is igyekszem boldog és teljes életet élni.A nagymamám mindig azt mondta: a tiszta bőr, az ápolt körmök és a szép haj a nő legszebb díszei. Ebben maximálisan hiszek, néha persze nem árt rásegíteni… A hajamra azonban mindig büszke voltam, és bár az évek során sokszor variáltam a fazonját, színét (mert hát a változatosság gyönyörködtet) igazán, mindig akkor éreztem magam szexinek és nőiesnek, ha hosszú hajam volt. Sokat rémisztgettek azzal a korszakkal, amikor a szülés után a nő nem érzi magát elég vonzónak, kívánatosnak, s ezáltal a férje, párja se látja majd úgy meg benne a nőt. Ennek elkerülése végett (többek között) sok friss anyukával ellentétben, nem vágattam rövidre a hajam és ezt sosem fogom megbánni, mert kellett az a kis plusz önbizalom! Úgy érzem – mint Sámsonnak :) – abban van az erőm. A kisbabám és a párom is imádja a hosszú hajamat, azonban a várandósság és a szoptatás időszaka alatt, vitaminhiány keletkezett, s ez eléggé rontott a hajam és körmeim állapotán. Fodrászhoz nem jutottam el, így kislányom érkezése óta jobb híján otthon ügyeskedtem egyszer: befestettem a habállagú Schwarzkopf Perfect Mousse festékével. (Ezt a fajta festéket előtte is nagyon szerettem!) 
Az Angyalműhely napra, azért vágyom nagyon, mert borzasztó rég nem volt alkalmam kikapcsolódni és egy kicsit igazán magamra fordítani az időt. A műhely nyújtotta komplex élményre önerőből sajnos egyáltalán nincs lehetőségem, de hiszem, ha ezt a játékot megnyerhetném és részt vehetnék egy ilyen csodával határos angyali napon, nem csak én töltődhetnék fel, hanem általam a családom is, illetve a történetem és a majdani képek által példát mutathatnék azoknak a kerekesszékes lányoknak, akiknek talán még nincs elég bátorságuk vállalni a NŐiességüket!
Remélem, hogy elérem ezt a célom és szavazásnál elnyerem a bizalmatokat! Köszönöm! :)”
Kérem, aki kicsit is kedvel engem, lájkolja a fotómat, de ne itt, hanem az Angel's Army facebook oldalán! Szavazni 2012. okt. 24-ig lehet. 
Nagyon izgulok... Mindenkinek nagyon köszönöm! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése