2012. október 19., péntek

Gomb Beni és társai...


Éjszaka többször is felébredtem: 3.20-kor…4.20-kor…5.20-kor meg már kelni kellett. De legalább, ahogy öcsém mondaná, már PÉNTEK! És hurrá, 4 nap pihi! (Az, hogy utána le kell dolgozni, nem veszem számításba :)

Ma reggel miután Anyu előbb leért, mint én, majd egy krémtúró és két kifli társaságában beszuszakolt a taxiba – nehogy én botor leány megfázzak, mert nem vettem nagykabátot – elindultunk Mr.69-el a MÜPA irányába. Léleklazítónak betette a Ha eljön Joe Black zenéjét, közben beszélgettünk. Szinte minden téma kapcsán megemlíti a párját, ahogy én is az enyémet :),  de ezt egy férfitól különösen aranyosnak tartom, mert süt belőle a szeretet, a megbecsülés és az a figyelem, hogy mi mindent tud vagy megjegyez a partneréről. Mint utóbb kiderült a lány is olvassa a blogomat, szóval ezúton is: Szia Kedves, - Te, akit irigyellek, mert cukrászatban dolgozol - köszi, hogy olvasol és tetszenek az írásaim! :)

Aktuálisan a mai témánk Mr. 69-el tehát a film lett. A Joe Black-ről azonnal eszembe jutott, hogy ez volt az egyetlen film, amiben tetszett Brad, mint pasi, valószínűleg a karakter miatt is, no meg, mert kamasz voltam… érdekes, hogy sosem buktam a tipikus szépfiúkra, nem voltak bálványaim. Amikor Sándorommal a kapcsolatunk elején még eljátszottuk azt az idióta játékot, hogy ki az az 5 sztár akivel lefeküdnél, nem tudtam megírni a listát, ellenben gondolkodás nélkül felsoroltam azt az 5 nőt, akivel ő lefeküdne… :)

 Joe Blackre visszakanyarodva, Anthony Hopkins zseniális benne, mint mindig! Persze azért a Hannibal és a Vörös sárkány a kedvencem tőle! Innen már át is ugrottunk a horror kategóriára. Mr.69 azt mondta nem horroros,de a Fűrész összest bármikor megnézi. Egyetértettem. Én csak a kisgyerekes és állatos horrort nem nézem meg elvből, még az olyan klasszikust se, mint a Kedvencek temetőjét. Ciki, nem ciki ez van. Gyerekesből azért láttam párat pl.:Kukorica gyermekei, Ragyogás, Fragile, Godsend,Fekete víz, Coraline és a titkos ajtó (animáció) vagy a Silent hill – utóbbi nem tetszett. A Ragyogást Jack Nicholsonnal imádom! (Mondjuk azzal a színésszel mindent! :)

A főiskolán a filmes szakirányon sok durva dolog volt kötelező tananyag, edzett voltam, egészen a szülésig. Moziba járni mindig is imádtam – főleg a 3D-t – de a várandósság utolsó 3 hónapjában már nem akartam menni, úgy éreztem túl hangos lenne a babának. Mima születése után én is szenzitívebb lettem. Az első héten otthon pl. se a rádiót, se a tévét nem engedtem bekapcsolni, igaz nem is hiányzott. 

Múlt pénteken Zsebi vigyázott Emma álmára így etetés után elmentünk a közeli Allee moziba. A kinézett filmet lekéstük, így a Ted-re ültünk be. Szerintem ritka gyenge. Két nagy poén van benne: amikor Ryan Raynolds egy férfival kézen fogva jelenik meg egyetlen mondat nélkül, meleg pasit alakítva és az életre kelt kanos plüssmaci párbeszéde Nora Jonessal:
- Azért, ahhoz képest, hogy nincs péniszed, egész jók voltunk….
- Jah, ne tudd meg hány panaszlevelet írtam ez ügyben a Hasbronak…!
A moziban az első sorba ültünk és úgy éreztem magam, mint egy csodabogár. Mint akinek felturbózták az érzékeit: minden túl éles, túl nagy és túl hangos lett egyszerre (vagy 40percig émelygéssel küszködtem). A macimese előtt ajánlóként leadták a Paranormal Activity legújabb előzetesét. Kellemetlenül érintett.
Mint írtam, a főiskolán, a filmes szakirányon sok durva dolog volt kötelező tananyag. Beajánlottam hát kedvenc sofőrömnek az Antikrisztust, mint mélyebb értelemmel rendelkező horrort Williem Defoe-val. Kíváncsi vagyok bevállalja-e? :)

Más műfajban, mint sokszor nézhető Brad Pitt filmet, a Benjamin Buttont vetettem fel, nekem nagyon tetszik. Keserédes mese… szerintem örök darab marad.



Egyébként, mindkét filmről, az Antikrisztusról és a Benjamin Buttonról is írtam a főiskolán ezeket a címükre klikkelve, a filmes blogomban olvashatjátok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése